Network Magazyn 35 z okładką Flavon

Obniżka! Network Magazyn 35 z okładką Flavon Zobacz większe

Nowe

Nowy „Network Magazyn”. Dwa w jednym…

Piotr Hoffmann

Oto 35 numer „Network Magazynu” – jedynego w Polsce niezależnego, w dodatku rzetelnego i profesjonalnego pisma o branży sprzedaż bezpośrednia i marketing sieciowy. Tym razem na próbę przygotowaliśmy niespodziankę okładkową …

Więcej szczegółów

35_2015

23,00 zł

-7,00 zł

30,00 zł

Nowy „Network Magazyn”. Dwa w jednym…

Piotr Hoffmann

Oto 35 numer „Network Magazynu” – jedynego w Polsce niezależnego, w dodatku rzetelnego i profesjonalnego pisma o branży sprzedaż bezpośrednia i marketing sieciowy. Tym razem na próbę przygotowaliśmy niespodziankę okładkową …

Z miejscem na okładce „Network Magazynu” problem jest od kilku lat. Polega on przede wszystkim na tym, że każdy – bez względu na cenę – chciałby na niej być, ale mamy ją tylko jedną w każdym wydaniu gazety. I tu pojawia się pierwszy dylemat. Druga sprawa jest tego rodzaju, że trzeba wziąć również pod uwagę dość nieterminowe drukowanie magazynu, z czym mamy coraz większe problemy. Od ok. 2 lat periodyk nie jest już sztandarowym produktem naszego wydawnictwa. Dlaczego?

Po pierwsze częste podróże w biznesie MLM. Trudno jest zająć się składem magazynu nocując w hotelu, gdzieś w jakiejś Lipnicy Murowanej tudzież podróżując z Gdyni do Rzeszowa. Ta robota wymaga jednak odizolowania się od świata na ok. 7 dni a my niestety nie mamy takiego luksusu. Po drugie, bardziej skupiamy się na rozwoju naszych portali internetowych, za których pomocą możemy zrobić dla klientów „więcej, mocniej, szybciej” i przede wszystkim taniej, nie ponosząc kosztów druku. Niedawno na zebraniu redakcji zastanawialiśmy się nawet, czy nie lepiej byłoby zrezygnować całkiem z wydania gazety drukowanej na rzecz skupienia się i zarabiania na tych projektach, które przynoszą nam dochód największy. Wszak po to się przecież inicjuje działalność gospodarczą…

Jednak po wielu dyskusjach i rozmowach kuluarowych z fanami naszego pisma doszliśmy do wniosku, że nawet jeśli gazeta będzie się ukazywała nieregularnie i rzadko, zawsze mamy liczną grupę Czytelników, którzy wiedzą jak pracować w network marketingu z gazetą papierową w ręku. Szanują ja, kolekcjonują i dzięki niej powiększają swoje struktury w systemie network marketing – dla nich musimy to ciągnąć dalej.   

W tym numerze (35) robimy małe doświadczenie. Drukujemy go w dwóch wersjach okładkowych – do wyboru, do koloru. Nakład 8 000 egzemplarzy po 50% na każdą okładkę. Mamy nadzieję, że wszystko sprzeda się niczym świeże bułeczki tak jak to było w przypadku numeru poprzedniego (34).  I to pomimo – przypominam – faktu wycofania „Network Magazynu” ze sprzedaży w sieci Empik, z którym współpraca była dla nas bardzo niekorzystna ekonomicznie. Jednak pomimo, iż latka lecą, główki jeszcze pracują i nasze pomysły się sprawdzają.

Nowe wydanie „Network Magaznu” jest nader interesujące. Pismo ma jak poprzednio prawie 200 stron i składa się z publikacji na temat największych i najważniejszych wydarzeń w branży sprzedaży bezpośredniej i MLM które wydarzyły się w roku 2015 od początku stycznia do czerwca. Znajdziecie w nim wiele network marketingowych reportaży, ekskluzywne wywiady z ludźmi sukcesu oraz materiały o tematyce rasowo edukacyjnej, a także arcyciekawe wyniki badań na temat biznesu DS i MLM co przyda Wam się każdego dnia podczas pracy.

W tym numerze opublikowaliśmy informacje dotyczące następujących firm i instytucji (kolejność ukazania się w piśmie):

Amway, Oriflame, PSSB, EFBA 2015, MBA MLM, Grupa MLM, Lou Pre, Perfect Coll, Nature’s Sunshine Products, Pay Trade International Club, K-LINK Poland, Golden Drop, Akuna, MultiHome, Tiens, Arbonne, NuSkin, Just, Starlife, FM Group, Akademia MLM, Flavon Group, Vemma, MonaVie, Centrum Odszkodowań DRB, Arum SA, Milewski & Partnerzy, UOKiK, Apolandia, Synergy WorldWide, Klub TOP Liderów MLM, Forever Living Products, Finclub, Colway International.

Ponadto znajdują się w nim treści dotyczące następujących osób (kolejność ukazania się w piśmie):

Doug DeVos, Beata Pawłowska, Dariusz Holeniewski, Emin Akdogan, Fabian Bystry, Łukasz Romański, Marcin Kapusta, Marcin Urbaniak, Mateusz Jeż, Mateusz Wróbel, Michał Kwiatosiński, Michał Skołozdrzy, Paweł Szydłowski, Rafał Honc, Wojciech Nowak, Wojciech Piechociński, Ryszard Gaczkowski, Bogumiła Sroka, Irena OliverJaysuma Saidy Ndure, Tomasz Stanisławski, Leona Kratka, Dagmar Maixnerowa, Jirina Kurova, Dagmar Drkalova, Rene Lelek, Anna i Leszek Dratwińscy, dr Alina Vogelgesang, Tomasz Telej, Laszlo Gaal, Ewa Wawrzyniak, Piotr Sikorski, Łukasz Włodarski, Anna Smoczyńska, Marcin Molik, Sylwia Kłapińska, Krystian Wojnowski, Łukasz Głogowski, Zbigniew Musiał, Teresa Bielińska, Mieczysław Krause, Jacek Tyrański, Josef Lukoschek, Katarzyna Dziura, Sławomir Luter, Joanna Nowecka, Joanna Justyna Mamcarz, Kamil Sabatowski, dr Maciej Waszczyk, Kamilla Dąbrowska & Witold Casetti, Łukasz Milewski, Anthony Robbins, Andy Harrington, Paweł Danielewski, Jakub Rajkiewicz, Paweł Jan Mróz, Mariusz Szuba, Mateusz Grzesiak, Jeunesse Global, Kyle Copeland, Mauricio Bellora, Zofia Starzyńska, Kamila Rowińska, Maciej Maciejewski, Rex Maughan, Martin Limbeck, Michał Nowak, Piotr Mitura, Nick Vujicic, Richard Tan, Patrick Liew, Robert Zagożdżon, Magdalena Malicka, Łukasz Jakóbiak, Krzysztof Cybul, Jakub B. Bączek, Les Brown, Maria i Wiesław Grotyńscy, Bartłomiej Feluś, Bernard Jastrzębski, Maurycy Turek, Jarosław Zych, Agnieszka Liszka, Arkadiusz Bochnak, Jan Buzalewicz, Krzysztof Dribczak. 

Należy pamiętać, że projekt o nazwie „Network Magazyn” to przede wszystkim informacja, edukacja i promocja skierowana na biznes sprzedaży bezpośredniej i network marketingu wśród społeczeństwa, ale również ekskluzywne narzędzie służące do pracy każdemu menedżerowi  reprezentującemu ten sektor – „Recruiting Tools-Sponsor Tools”. Dlatego każdy, kto traktuje ten biznes poważnie i pragnie działać profesjonalnie, powinien to robić z pięknym, drukowanym pismem pod pachą. Miłej lektury!

Opinie

Brak komentarzy.

Napisz opinię

Network Magazyn 35 z okładką Flavon

Network Magazyn 35 z okładką Flavon

Nowy „Network Magazyn”. Dwa w jednym…

Piotr Hoffmann

Oto 35 numer „Network Magazynu” – jedynego w Polsce niezależnego, w dodatku rzetelnego i profesjonalnego pisma o branży sprzedaż bezpośrednia i marketing sieciowy. Tym razem na próbę przygotowaliśmy niespodziankę okładkową …

Produkty powiązane

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

5 produkty(ów) z tej samej kategorii